Wednesday, August 22, 2018

My make-up may be flaking / But my smile still stays on

Egy ilyen emberkísérlet, ha másra nem is jó, érdekes eredményeket hozhat abban, hogy hova helyezi magát valaki a "piacon" úgy fejben, és hol helyezkedik el a netes társkereső oldalak mocsaras bolygóján. Még mindig a szuperracionális, szintezős-pontozós arcoknak van igazuk, nem dőlt meg semmi, legyen ez egy jó nap nekik. Csak kirajzolódó tendenciák vannak és korán levont következtetések, de pl 5 nap alatt az én esetemben nagyon jól látszik, hogy ha nincs a kalapban a személyes kisugárzásom, stílusom, hangom, metakommunikációm, nézésem-járásom-csípőjének a ringásom, és csak pár fénykép van, némi szöveg (amit állítólag úgyse olvas el senki) és a száraz tények (életkor, gyerekek száma), akkor milyen célközönség próbál interakcióba lépni velem.

A jóval idősebbek, a nagyon alacsony iskolázottságúak, a fura fazonok, az előnytelen külsejűek. És az utolsó ponthoz annyit, hogy én aztán tényleg nem vagyok egy szépségnáci, tehát ha én azt mondom egy férfira, hogy nagyon csúnya/béna, az jelent valamit. Szóval ugyanott tartok, mint az egyik előző posztban említett hölgy, a másik blogról. Mivel nekem inkább "szomszéd csaj" külsőm van, és nincs hangsúlyosan szexi / díva képem (értsd: pucsítás, mély dekoltázs, naggyon nőcis outfit), ezért a trágár vagy túl explicit dolgok megkíméltek. Azért se ribancozott le senki, hogy udvariasan elutasítottam vagy csak ignoráltam.
Ennek persze lehet az az oka, mármint hogy kik szeretnének velem megismerkedni közelebbről is, hogy mondjuk az új regisztráltakra csak ez a réteg megy rá ennyire célzottan, vagy mivel ők mindenkire rárepülnek válogatás nélkül, nekem is több jut belőlük. Vagy talán csak ezek az emberek "laknak" az online társkeresőkön, mert a korban hozzám illő férfiak inkább működő házasságban élnek, vagy szexpartnerkeresőkön/IRL ismerkednek.
Arra pl nagyon kíváncsi vagyok, milyenek a női felhozatal képviselői, milyen mezőnyben játszottam, de odáig nem fajultam azért, hogy gyártsak egy fake pasi accountot. Bár, lehet, hogy egyszer, ha nagyon unatkozom... na jó, ez nem fair, azt hiszem, inkább nem kéne.

A fizetős társkeresővel is foglalkoztam kicsit alaposabban az elmúlt napokban, megnéztem a felém irányuló kapcsolatfelvételi kísérleteket, illetve a rendszer által nekem ajánlott profilokat, és azt vettem észre, hogy aki a gép által dobott arcok közül számomra érdekesebb lenne, az nem hogy nem kezdeményez, de az én "köszönésemet" se fogadja. Regisztrálva maradok, mert kifizettem, de az értesítéseket kikapcsoltam, hébe-hóba felnézek majd, mi újság arrafelé, amíg az előfizetésem tart.

Tehát az első hét tapasztalatai alapján az összes sztereotípia, amit különböző netes oldalakon a 40+ online társkeresésről lehet olvasni női szemszögből, első közelítésben igazoltnak látszik, pedig én úgy álltam neki, hogy azok biztos csak barokkos túlzások. Hogy ez majd egy érdekesen vicces blog lesz a témáról, nem pedig akasztófahumor. Sajnos a bizniszben megforduló nőkkel kapcsolatos vádakat sem tudtam eloszlatni: türelmetlenebb, rugalmatlanabb, ítélkezőbb voltam az elém kerülő helyzetekkel / emberekkel kapcsolatban, mint azt előzőleg vártam. Az időbeosztásom és a prioritásaim is olyanok, hogy sokkal hasznosabban is el tudom tölteni azt a napi 1-2 órát, amit mostanában ezzel töltöttem.

Kicsit megcsapkodta a közérzetem és az optimizmusom ez a pár nap, de azért túllépek rajta. Mivel minden helyzetkomikumot, tanulságot és oknyomozást kihajtottam a témából szerintem, ezért további posztokat nem tervezek mostanában. Köszönöm a figyelmet. :)

2 comments:

  1. Meglepodtem. Szerintem a sok tucatidezetes lapot mindenkeppen felulmulja akarmi szemelyes, ha van aki olvas

    ReplyDelete
  2. Volt tobb rovidebb hosszabb kapcsolatom es baratsag is szuletett ha nem jottunk be de jol elvoltunk

    Azert olvastam adatlapot, hogy valami szemelyessel tudjak nyitni de a coelho idezet bkkcsek kozott nem olyan konnyu.

    Altalaban valami hulyebb levellel kezdzem szureskent, kommentekbol kb lathato milyen, ha vettek a lapot jo ha nem hat c'est la vie

    ReplyDelete