Monday, August 20, 2018

(szolgálati és személyes intermezzo)

Akkorát ment tegnap a blog promója Twitteren, annyi pozitív, biztató visszajelzést kaptam, hogy csak néztem ki a fejemből - köszönet és hála. Nem gondoltam, hogy ennek a témának ekkora közszolgálati jellege van, bár én nagykanállal tudom falni az "út A-ból B-be, közben némi jellemfejlődés" személyes blogokat, de azt hittem, ez csak én vagyok. Mégsem.

Annyi változást már mindenképp hozott az elmúlt pár nap, hogy reggelente bizonytalan, gyomorgörcsös érzéssel ébredek, "this is not a drill", tényleg netes társkeresőkre regisztráltam, ééén, és tényleg megosztom az élményeimet egy csomó emberrel menet közben. Szóval a hangulatom nem túl rózsás, próbálok pozitívan állni az egészhez, de inkább elkerülő manővereken kapom magam, pl most is inkább csirkét pácoltam reggel, a kávé + e-mail / social media átnézése rutinom helyett, mert annyira nincs kedvem megnézni a fejleményeket.

Miközben ezt a szöveget írtam, olyan hangon olvasta a fejemben a narrátor, mint ahogy a Bear Grylls-féle kalandműsorokban beszélnek a kamerához, hogy itt ragadtunk két napja ebben az isten háta mögötti erdőben, sajnos ki kell próbálni, milyen íze van ennek a hernyónak, mert más kaja nincs a közelben. Remélem így viccesebb.

5 comments:

  1. Csak nyugi! Főzd meg a levest és szűrd meg a felhozatalt! Mondanám, hogy átirányítom hozzád a twitteren engem annak ellwnére, hogy hangsúlyozottan FÉRJ mellett működöm -és erről rendszeresen hírt is adok #adamsék hstag alatt - megkeresőket, de azoktól még nem kéne bezárni a blogot!���� Nagyon jókat kacarásztam úh nem is tudom mit kívánjak, de valójában egyet mindenképpen: ne veszítsd el a humorodat szūkség lesz rá így is úgy is ���� TALÁLD meg a PASIT

    ReplyDelete
  2. Köszönöm :) Nekem a twitteres társaság valamiért úgy alakult ki, hogy mindenki nagyon jó haver és érdekes ember, de soha nem gondoltam az ottaniakra úgy, mint potenciális partnerjelöltekre, és ők se rám, szerencsére... :D Jó, kaptam már fotót twitteren is mindenféle testrészekről, de ki nem..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is azért vagyok fennt ( na nem a képek miatt 😂) hanem mert olyan aranyfejek sok sikert még egyszer Tényleg drukkolok 😘

      Delete
    2. Nekem még szerencsére senkinsem küldött
      🍆 fotókat. Szerintem a szakáll miatt. 😀

      Delete