Tuesday, August 21, 2018

(személyes helyzetjelentés)

Ma is rosszul érzem magam reggel és semmi kedvem ezt tovább csinálni. Mintha a szervezetem tiltakozna a metódus ellen, hogy idegenekkel beszélgetek online, aztán személyesen, aztán el kell döntenem, akarok-e az illetővel beszélgetni még online. Vagy személyesen.
Jól alszom, de felkelés után szomorú és stresszes vagyok, pedig soha nem vagyok az, tehát ez biztosan a kis projektem mellékhatása. Tudom, minden jelenlegi ismerősöm idegen volt egy ponton és hagyjam abba a nyafogást.

(A legnagyobb gond egyébként az, hogy én pontosan tudom, mit szeretnék, csak amit szeretnék, az objektív okok miatt nem lehetséges, és ezt átrágtuk már az elmúlt évek során nem egyszer, nem kétszer és nem háromszor. És a személyiségem arra hajlamosít inkább, hogy üljek továbbra is a parton, mint Kalipszó, és nézzem a hajót, azzal a különbséggel, hogy ez a hajó se el nem tűnik a horizonton, se kikötni nem fog értelmezhető időtávon belül. Esélyt kell adnom értelmes, előre mutató dolgoknak az életemben, menni kéne előre, ez az online társkeresős dolog viszont egyelőre nem tűnik se kellemesnek, se hasznosnak.)

Elmúlik - mondta Buddha.

1 comment: